• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Collector betalkoll UC?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
H

henke88

Gäst
Poäng: 0
Aouch! Var du sen ofta, eller slutade betala?

Man kan faktiskt säga att jag klantade till det, dom var faktiskt väldigt tålmodiga ändå, och gav mig flera väldigt generösa chanser att komma ikapp och jag hade kunnat undvika situationen. Men när jag misslyckades med att få ett sammlingslån så gav jag upp kan man säga... snart back to KFM igen då...
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Jag tror att det är det här forumets absolut vanligaste fråga :D Dom tar inte full UC utan dom tar något som heter "Mini-UC".
Jag tror missbrukad kredit innebär avslag, dom är stenhårda med anmärkningar iallafall.
 

soffi

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
9 April 2019
Meddelanden
201
Mottagna reaktioner
64
Poäng
197
Jag tror att det är det här forumets absolut vanligaste fråga :D Dom tar inte full UC utan dom tar något som heter "Mini-UC".
Jag tror missbrukad kredit innebär avslag, dom är stenhårda med anmärkningar iallafall.
Collector ser bara betalningsanmärkningar, jag har missbrukad kredit och fick privatlån hos dom. På upplysningen fanns inte min missbrukad kredit med utan enbart att jag inte hade några anmärkningar.
 

Affeh.

V.I.P
Poäng: 147
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
324
Mottagna reaktioner
37
Poäng
147
En fråga angående betalkoll, när man söker låt oss säga nu försvinner min anmärkning i januari den 9e rättare sagt
Låt säga den 10e att jag söker då själva betalkoll tjänsten blir jag auto beviljad 50k om jag söker eller vad baseras det på??

Sökte för 2 mån sedan 10k blev avslag pga anmärkningen ... fullt förståelig..
 
U

Ulflong

Gäst
Poäng: 0
En fråga angående betalkoll, när man söker låt oss säga nu försvinner min anmärkning i januari den 9e rättare sagt
Låt säga den 10e att jag söker då själva betalkoll tjänsten blir jag auto beviljad 50k om jag söker eller vad baseras det på??

Sökte för 2 mån sedan 10k blev avslag pga anmärkningen ... fullt förståelig..
Nu vet jag inte säkert men jag tror att man automatiskt blir beviljad 10k och sen få ansökning om höjning vilket man verkar kunna göra direkt man fått 10k. Ha dock inte för stora förhoppningar på att få betalkoll direkt din anmärkning släpper, min anmärkning försvann 1 november men blir fortfarande nekad betalkoll.. Har ingenting hos något inkassobolag eller så
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp